Balázs Petra |
Porsche oldalüveg termék- és technológiai fejlesztése menedzsment eszközökkel a SALGGLAS Zrt.-nél
|
 |
Dr. Antalovits Miklós |
Bartha Ferenc István |
A trombita keresletének fejlesztése az internetes kereskedelemben, valamint a lehetséges célcsoportok feltárása
|
 |
Dr. Antalovits Miklós |
Csáthi Klára Jusztina |
A SzeTi termék továbbfejlesztési lehetőségei a Design for All tervezési szemlélet alkalmazásával
|
 |
Dr. Jókai Erika |
Csaba Kristóf Attila |
Ragasztott dübel rendszerek használhatóságának fejlesztése a termékelőny növelése céljából
|
 |
Koloszár Kata |
Imre László |
Az IFS Applications vállalatirányítási rendszer felhasználó központú elemzése és fejlesztése a Sedecal Magyarország Kft-nél
|
 |
Dr. Izsó Lajos |
Juhász Imre |
CrossFit edzőterem felhasználó központú fizikai környezet kialakítása és a szolgáltatás piaci bevezetési stratégiájának kidolgozása
|
 |
Dr. Lógó Emma |
Kocsis Zoltán |
Az Izsáki Arany Sárfehér márkaépítése és a Gedeon birtok üzleti stratégiájának fejlesztése
|
 |
Dr. Antalovits Miklós |
Laukó Vivien |
Az innováció szerepe a Mikropakk Kft. Piaci helyzetének javításában, a PUR hab szelepek és adapterek piacán
|
 |
Mischinger Gábor |
Májer András |
Jüllich Glas Holding Rt. Által gyártott lakossági felhasználásra szolgáló napelemes rendszerek telepítési problémáinak felmérése, és a meglévő magyarországi szükségletekhez való átdolgozása
|
 |
Tóvölgyi Sarolta |
Puzder Gyula |
A Trefio időpontfoglaló rendszer felhasználói élményének és használhatóságának fejlesztési lehetőségei |
 |
Dr. Hercegfi Károly |
Köveskuti Krisztián Gábor |
Az E-Fit izomstimulációs edzés felhasználói élményének növelése a készülék és a szolgáltatás fejlesztésével |
 |
Dr. Lógó Emma |
Ivanovics Károly |
Egy pénzügyi szoftverfejlesztés implementációs folyamata ügyféligények figyelembevételével |
 |
Dr. Hercegfi Károly |
Horváth Csanád |
INVOKER STUDIOS Way of the Phoenix (Mi kell a GAMERnek?)
|
 |
Dr. Lógó Emma |
Szomor György |
Szilikagéles csomagolások értékesítési mértékének növelése
|
 |
Koloszár Kata |
Trautmann Laura |
A Dental Plus Kft. Üzleti stratégiájának támogatása a fogászati kezelőegységek összehasonlító ergonómiai értékelésével és a felhasználói igények feltárásával
|
 |
Dr. Antalovits Miklós |
Kristanová Anita |
Startup vállalkozások design termékeinek az értékesítése és fejlesztése |
 |
Dr. Antalovits Miklós |
Molnár Patrícia Klára |
A Forest papírzsebkendők értékesítésének növelése termékfejlesztésen, újrahasznosítási technológiák bevezetésén és mobil alkalmazások fejlesztésén keresztül
|
 |
Dr. Antalovits Miklós |
Köleséri Ákos Tamás |
Shakerbottle termékinnováció- Új piacra lépés lehetősége |
 |
Tóvölgyi Sarolta |
Oroszki Dániel |
Elektronikus formában működő belső motivációs rendszer műszaki és gazdasági vizsgálata a fejlesztési lehetőségek feltárása érdekében
|
 |
Dr. Jókai Erika |
Antal Csilla |
Design, mint hozzáadott érték, szerepe a magyarországi kandalló piacon |
 |
Dr. Németh Edit |
Balogh Ádám |
A Németh gerely imázsértékének viszgálata és fejlesztési javaslattétel ennek dizájn központú növelésére
|
 |
Dr. Lógó Emma |
Berendi Dávid |
Magyar Nemzeti Kincsek a szállodahajókon |
 |
Dr. Lógó Emma |
Berky Lilla |
Az ARGUSYS++ Holter készülék és a hozzá kapcsolódó szoftver ergonómiai szempontú fejlesztése
|
 |
Dr. Izsó Lajos |
Eschbach Orsolya |
3D nyomtatók felhasználási körének és piacának bővítése termékmenedzsment módszerekkel a Basiliskus 3D Grafikai Stúdiónál |
 |
Mischinger Gábor |
Hepp Dániel |
Az Intertechnika Kft. Szolgáltatásfejlesztése a művészeti munkák kivitelezésének irányába
|
 |
Koloszár Kata |
Hisnyay-Heinzelmann Luca |
A tradicionális Törley pezsgők termékmenedzsmentjének fejlesztési lehetőségei és eszközei, az otthoni-, illetve vendéglátóhelyi gasztronómiához kapcsolt pezsgőfogyasztás kiszélesítésén keresztül |
 |
Dr. Antalovits Miklós |
Hunya Balázs |
Dreher Winter Moment- Egy limitált kiadású szezonális félbarna sör piaci sikere nyomában |
 |
Dr. Antalovits Miklós |
Kopácsi Szandra |
A gyógyszer mint speciális termék termékfejlesztési folyamata a NOVARTIS-nál, különös tekintettel a klinikai kutatás szerződéskötési folyamatára |
 |
Dr. Hercegfi Károly |
Kovalcsik Veronika |
Egy új kozmetikai termék továbbfejlesztése a piacra lépés utáni első tapasztalatok alapján
|
 |
Dr. Lógó Emma |
Rétvári Balázs |
City Info-Információs portál szolgáltatási portfóliójának kialakítása, marketing kommunikáció meghatározása |
|
Dr. Hercegfi Károly |
Rotár Annamária |
Digitális múzeumi kiállítás piaci bevezetésének műszaki, gazdasági, menedzsment szempontú vizsgálata
|
 |
Dr. Jókai Erika |
Strasszer Dávid |
Csúszózáras szelepek |
 |
Dr. Izsó Lajos |
Széll Boróka |
Pénzügyi szolgáltató kereskedői front-end rendszerének funkcionális és ergonómiai vizsgálata
|
 |
Szabó Bálint, Köles Máté |
Zsigri Csilla |
A cohousing magyarországi fejlesztése speciális termékmenedzsment eszközökkel |
 |
Tóvölgyi Sarolta |