Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

Ergonómia és Pszichológia Tanszék



SzerzőA szakdolgozat címeAbsztraktTémavezető
Balázs Petra

Porsche oldalüveg termék- és technológiai fejlesztése menedzsment eszközökkel a SALGGLAS Zrt.-nél

Dr. Antalovits Miklós
Bartha Ferenc István

A trombita keresletének fejlesztése az internetes kereskedelemben, valamint a lehetséges célcsoportok feltárása

Dr. Antalovits Miklós
Csáthi Klára Jusztina

A SzeTi termék továbbfejlesztési lehetőségei a Design for All tervezési szemlélet alkalmazásával

Dr. Jókai Erika
Csaba Kristóf Attila

Ragasztott dübel rendszerek használhatóságának fejlesztése a termékelőny növelése céljából

Koloszár Kata
Imre László

Az IFS Applications vállalatirányítási rendszer felhasználó központú elemzése és fejlesztése a Sedecal Magyarország Kft-nél

Dr. Izsó Lajos
Juhász Imre

CrossFit edzőterem felhasználó központú fizikai környezet kialakítása és a szolgáltatás piaci bevezetési stratégiájának kidolgozása

Dr. Lógó Emma
Kocsis Zoltán

Az Izsáki Arany Sárfehér márkaépítése és a Gedeon birtok üzleti stratégiájának fejlesztése

Dr. Antalovits Miklós
Laukó Vivien

Az innováció szerepe a Mikropakk Kft. Piaci helyzetének javításában, a PUR hab szelepek és adapterek piacán

Mischinger Gábor
Májer András

Jüllich Glas Holding Rt. Által gyártott lakossági felhasználásra szolgáló napelemes rendszerek telepítési problémáinak felmérése, és a meglévő magyarországi szükségletekhez való átdolgozása

Tóvölgyi Sarolta
Puzder Gyula A Trefio időpontfoglaló rendszer felhasználói élményének és használhatóságának fejlesztési lehetőségei Dr. Hercegfi Károly
Köveskuti Krisztián Gábor Az E-Fit izomstimulációs edzés felhasználói élményének növelése a készülék és a szolgáltatás fejlesztésével Dr. Lógó Emma
Ivanovics Károly Egy pénzügyi szoftverfejlesztés implementációs folyamata ügyféligények figyelembevételével Dr. Hercegfi Károly
Horváth Csanád

INVOKER STUDIOS Way of the Phoenix (Mi kell a GAMERnek?)

Dr. Lógó Emma
Szomor György

Szilikagéles csomagolások értékesítési mértékének növelése

Koloszár Kata
Trautmann Laura

A Dental Plus Kft. Üzleti stratégiájának támogatása a fogászati kezelőegységek összehasonlító ergonómiai értékelésével és a felhasználói igények feltárásával

Dr. Antalovits Miklós
Kristanová Anita Startup vállalkozások design termékeinek az értékesítése és fejlesztése Dr. Antalovits Miklós
Molnár Patrícia Klára

A Forest papírzsebkendők értékesítésének növelése termékfejlesztésen, újrahasznosítási technológiák bevezetésén és mobil alkalmazások fejlesztésén keresztül

Dr. Antalovits Miklós
Köleséri Ákos Tamás Shakerbottle termékinnováció- Új piacra lépés lehetősége Tóvölgyi Sarolta
Oroszki Dániel

Elektronikus formában működő belső motivációs rendszer műszaki és gazdasági vizsgálata a fejlesztési lehetőségek feltárása érdekében

Dr. Jókai Erika
Antal Csilla Design, mint hozzáadott érték, szerepe a magyarországi kandalló piacon Dr. Németh Edit
Balogh Ádám

A Németh gerely imázsértékének viszgálata és fejlesztési javaslattétel ennek dizájn központú növelésére

Dr. Lógó Emma
Berendi Dávid Magyar Nemzeti Kincsek a szállodahajókon Dr. Lógó Emma
Berky Lilla

Az ARGUSYS++ Holter készülék és a hozzá kapcsolódó szoftver ergonómiai szempontú fejlesztése

Dr. Izsó Lajos
Eschbach Orsolya 3D nyomtatók felhasználási körének és piacának bővítése termékmenedzsment módszerekkel a Basiliskus 3D Grafikai Stúdiónál Mischinger Gábor
Hepp Dániel

Az Intertechnika Kft. Szolgáltatásfejlesztése a művészeti munkák kivitelezésének irányába

Koloszár Kata
Hisnyay-Heinzelmann Luca A tradicionális Törley pezsgők termékmenedzsmentjének fejlesztési lehetőségei és eszközei, az otthoni-, illetve vendéglátóhelyi gasztronómiához kapcsolt pezsgőfogyasztás kiszélesítésén keresztül Dr. Antalovits Miklós
Hunya Balázs Dreher Winter Moment- Egy limitált kiadású szezonális félbarna sör piaci sikere nyomában Dr. Antalovits Miklós
Kopácsi Szandra A gyógyszer mint speciális termék termékfejlesztési folyamata a NOVARTIS-nál, különös tekintettel a klinikai kutatás szerződéskötési folyamatára Dr. Hercegfi Károly
Kovalcsik Veronika

Egy új kozmetikai termék továbbfejlesztése a piacra lépés utáni első tapasztalatok alapján

Dr. Lógó Emma
Rétvári Balázs City Info-Információs portál szolgáltatási portfóliójának kialakítása, marketing kommunikáció meghatározása   Dr. Hercegfi Károly
Rotár Annamária

Digitális múzeumi kiállítás piaci bevezetésének műszaki, gazdasági, menedzsment szempontú vizsgálata

Dr. Jókai Erika
Strasszer Dávid Csúszózáras szelepek Dr. Izsó Lajos
Széll Boróka

Pénzügyi szolgáltató kereskedői front-end rendszerének funkcionális és ergonómiai vizsgálata

Szabó Bálint, Köles Máté
Zsigri Csilla A cohousing magyarországi fejlesztése speciális termékmenedzsment eszközökkel Tóvölgyi Sarolta