A Paksi Atomerőmű Zrt. oktatási infrastruktúrájának komplex ergonómiai átvilágításának első szakaszában helyszíni bejárások során feltártuk az oktatóközpont tantermeiben és az oktatási tevékenységhez kapcsolódó kiszolgáló terekben és a szimulátor központban azokat az ergonómiai és környezetkialakítási hiányosságokat, amelyek nem felelnek meg a vonatkozó normáknak és feltehetően nehezítik az oktatók munkáját, negatívan befolyásolják az oktatás minőségét/hatékonyságát, valamint csökkentik az oktatók és a képzés résztvevőinek komfortját, és zavarják a tantermek környezetében dolgozó alkalmazottak munkáját. A felmérés második szakaszában internetes online ún „teremtípus-specifikus kérdőív csomagot” szerkesztettünk és gyűjtöttük össze a paksi minősített oktatók észrevételeit és az oktatási környezettel kapcsolatos elvárásait, fejlesztési javaslatait, amely eredményeit egy workshop keretében mutattuk be és dolgoztuk fel a Paksi Atomerőmű Zrt. vezetőivel, szakembereivel. A felmérések eredményei alapján áttervezési javaslatokat fogalmaztunk meg és három változatot dolgoztunk ki.